tisdag, december 06, 2005

Det var ett tag sedan nu. Jag har varken haft ork eller lust att skriva, en svacka igen.

Broder Tuck var här med frugan i helgen och det gick som smort. Det gick mycket "dricka" också....

Blev idiotförklarad i fredags då jag inte visste vem Linda Rosing är. Efter lite forskning kan jag säga att jag är stolt över min okunnighet.

I kväll är det FBK som gäller för Timrå, får man hoppas på ett under?

Sedan är det här med sömnen. Man borde vara en kandidat för ett vakenrekord.

Njaä, det är nog bäst att låta bli.
En gång på "värket" när jag hade varit vaken en sisådär fyra-fem dagar, fick jag kasta mig raklång på hallgolvet när fladdermössen gick till attack. Typiskt nog så såg hela arbetslaget uppvisningen.
Ja, vad gör man inte för att underhålla...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida