tisdag, februari 05, 2008

Hästkrafter gör skillnad.
När jag nu har fått lite mer kraft under huven igen så märker jag hur jag förändras som bilförare. Man blir helt enkelt mer aggresiv. Men ingen kan säga att det inte är kul ändå. Sedan har jag börjat kalla "vitingen" för "Mitsu", jävligt manligt...

Har ännu inte fått något svar av han som skall hjälpa mig med broders bil. Snacka om att det är frustrerande. Annat var det förr, innan databoxar och annan skit.

På jobbet har jag de senaste veckorna först demonterat en massa väggbeklädnader och hyllor på en känd radio/Tv-butik för att sedan sätta upp allt på jobbet. Man börjar kunna det hela nu så tiden går fort samtidigt som mycket blir gjort (ojdå, ett rim).

Sedan börjar det kännas allt mer oroligt när det gäller TIK. Var skall det sluta?

Till sist så är "The G-Dog" världens höjdarhund på flera sätt. Man kan bara undra när han skall sluta växa. Kommer Miss C att kunna köpa sadel snart?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Uffe!
Hittade din blog av en slump när jag sökte på Ortviken.
Kolla gärna in min hemsida!
http://web.telia.com/~u60516281/maria.html

/Maria

06 februari, 2008 11:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida