fredag, april 18, 2008

Fredagen den artonde...
Countachen ringde och hade fixat biljetter till E-typen på Södra kullen. Ja, skall man verkligen sticka ut som gubbe, så vajj nått?

Åker den femte maj till Göteborg på tre dagars kurs om högtryckstvättar. Hur skall jag kunna vara utan vissa i tre dagar! När man kommer hem lär väl kåken vara fylld med skitiga bikers...

Försökte byta hjul på Mitsu men jag hittade inte rätt verktyg. Jag är inne i en tappabortverktygszon.

Farstun börjar i alla fall likna något. Den blir nog snart klar, typ 2011.
Veckan slut är den. Slut även är jag. Snöslungor i massor jobbigt flytta är. Bränner nacken den gör? 0 ja! Vem fan är f.ö. Yoda?

1 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

"Hur skall jag kunna vara utan vissa i tre dagar!" - Vissa? Du menar katterna eller pojkvännen? Eller är det kära Mitsun?
"När man kommer hem lär väl kåken vara fylld med skitiga bikers.." - Ja, en skitig lite biker kommer att vara här iaf, fast ingen tuff biker som dom stora grabbarna, utan en lite päcklig, blekfet, uppnäst och ettrig liten sate...

18 april, 2008 17:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida