onsdag, juni 23, 2010


Forever young.
När jag åt pizza framför TV-n så kom tanken att jag troligen är lika/mer barnslig nu än när jag var 25. De saker och ting jag uppskattar idag skulle jag garanterat ha samma tankar om som "yngre". När det gäller politik så är jag garanterat mer öppen nu än då och det enda man kan ståta om när vishet behövs är helt enkelt mer erfarenhet.
En lustig sak är att kvinnor alltid varit snyggare runt 40 än 20 och musiksmaken är lika klockrent blandad.
Kanske kan man tycka att jag var en gubbe då och nu så har jag bara växt i rollen, men det är tveksamt om man tänker på hur de flesta är i min ålder. Visst, många säger ju att de inte känner sig så gamla som de är, men de uppträder fan som stofiler.
En vis kines sa att det bästa sättet att hålla sig ung är att umgås med unga. Jag tror att det bättre att aldrig erkänna sig gammal...

A bientôt !

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Se tidigare fråga, vart hittade du testet om politiken?

Vi är alla som vi är, vi kan uppträda som stofiler/svenssons/vaduvill men vi är alltid de unga barn vi alltid varit. Hur det sedan ses av andra är en helt annan sak. Jag kommer ALDRIG bli vuxen.
Tragiskt. Men. Å, andra sidan kommer jag att dö också. Säkert före er andra "friska" (ha ha ha vad ni vet ja)

Har en jäkla bra fråga nu till ILLVET...

Beware!

23 juni, 2010 20:53  
Anonymous Anonym sa...

BTW, glömde kommentera fotot. Är det du eller Pecka?

23 juni, 2010 20:55  
Anonymous Uffe Ess sa...

Det var piratbay som hade testet, tror jag...

24 juni, 2010 00:44  
Anonymous Uffe Ess sa...

Pecka röker väl ej...

24 juni, 2010 00:45  
Anonymous Anonym sa...

det vet man aldrig

24 juni, 2010 15:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida