tisdag, februari 08, 2011

Anledningar till att bli förbannad:
Hur fan kan man med avsky i hela ansiktet stå och tokstirra på en annan människa i en affär? Tydligen så tål inte svenska kärringar mellan 30 och 50 att de håller på att bli utkonkurrerade. Nästa gång blir det inte bara en utskällning.
Girigheten blir bara värre och värre samtidigt som munkavlarna snart sitter på var anställds mun. Sverige blir allt mer "Orwellskt", men med en twist à la Svenskt Näringsliv

Anledningar till att bli irriterad:

Det börjar bli pinsamt med alla dessa värdelösa females på P3 som bara är där för sitt kön.
Jag ringde till P3 och ville ha reda på hur könsfördelningen såg ut på kanalen och vilka krav som ställs för anställning. Såklart fick jag inga svar, de hade "ingen aning"...
Tänk att gräset alltid är grönare på andra sidan för så många stackare. Visst kan jag förstå om man vill revoltera o.s.v. men att skryta om att ha sugit av en okänd man på en bakgata i Hollywood borde vara skäl för avrättning.

Anledning till glädje:
Jag trodde inte jag någonsin skulle få ha ett så bra liv som jag har nu (peppar, peppar, ta i trä).
Att ge är inte svårt när man får tusenfallt tillbaka.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis, håll i henne hårt/X

17 februari, 2011 08:42  
Anonymous Anonym sa...

Vad sa du när du skällde på kärringaset?
Fy fan för svenska kvinnor, de är ju likadana allihop.

18 februari, 2011 09:47  
Anonymous Anonym sa...

"Nothing else matters"

19 mars, 2011 09:46  
Anonymous Vem bryr sig sa...

Vilket gnäll! PMS eller?

28 mars, 2011 07:25  
Anonymous Anonym sa...

Thank you. When I and you now how it was. When we are DEAD we are just nothing but that. Remember that. I will always love you and nothin' else matters...But it is not so short way to go now.

04 april, 2016 19:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida