onsdag, december 21, 2005

Jul, vilket spektakel. Man kan undra hur många självmord, skillsmässor och slaganfall denna jävla helg skapar. Julefrid, kyss mig!

Själv har jag bytt stil, nu skall medicinskåpet bli tomt och värken skall dämpas. Om magen skall bli sämre än vad den är nu så får den jobba.

Ronny var och såg Man.U hos Regor i går men jag var för trött för att delta, sömnbrist som vanligt.

Skall försöka ruska liv i Walter och göra en jullåt men jag tror inte att jag hinner då väggen i sovrummet måste bli klar. Som det är nu kunde man lika gärna lagt sig ute i en driva och försökt sova.

Ett smakprov ändå:
"Vinternatt med månsken, och ingen är vaken"
"Rimfrost på ditt fönster, men du sover naken"
"Glidit av har täcket, i mörkret skymtas baken"
"Ja då kommer Tomten, då KOMMER Tomten".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida