fredag, mars 03, 2006

En till natt utan sömn. Med tanke på "Nakenjanne" borde jag kallas "Vaken....".

Läste en utfrågning av Gudrun Schyman. När jag träffade henne så var det knappast manshat man kände, snarare tvärtom...

Fredag igen. Det här med veckodagar är ganska onödigt för en onödig person som jag. Alla dar blir lika.

Var på "Sillys" och handlade. Att minnas: Handla inte sena torsdagar, mycket folk i görningen.

Sedan så är det här med Dart. Varför är utbudet så uselt? Inte ens på nätet finns det mycket. Men det är väl inte inne att kasta pil. Tänk om det skulle komma någon crossoversport. Dart-skate, dart-snowboard eller varför inte dart-damhockey. Speciellt den sistnämnda tror jag på. Först "spelar" tjejerna en hockeymatch, sedan får spelarna kasta pil om vem som "får" den snyggaste motspelaren. Förlorarna får förlusta sig med varandra. De icke homosexuella (om sådana finnes) får ta taxi hem.

Nej nu får det vara nog. Har han blivit homofob nu också? Näe, jag är bara trött och urtråkad.
Och finns det något bättre än generaliseringar?

Nu har fru A vaknat. Hon skall träffa fröken VJ på sta'n. Själv skall jag försöka sova för tyvärr kommer jag inte på någon slutkläm, men vänta...Tving!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

menar du med "tvärtom" att du kände "manshat" för Gudrun då rå?

03 mars, 2006 08:51  
Blogger Uffe Ess sa...

"Manskärlek" såklart!

03 mars, 2006 13:24  
Blogger Horfidë sa...

Motsatsen till manshat torde bli kvinnokärlek, eller?

06 mars, 2006 08:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida