måndag, december 01, 2008


Ögoninflamation.

Inte nog med att inte delarna till värmepumpen inte kom som lovat av Foma (men vem blir förvånad?), ögonen har varit igenmurade sedan i fredags. Det skall som vanligt vara något jävelskap hela tiden. Och är det något som stör mig så är det när ögonen är irriterade. Jag har inte en aning vad som är problemet då jag inte haft linser i på en vecka. Kan kanske ha fått i något på jobbet, men det är långsökt.


Ska ha ett möte i morgon på jobbet med FK och arbetsförmedlingen. Chefen är borta i morgon så det blir en rätt bortkastat tid av livet. De lär väl tro att man upplevt alla världens sorger som finns i boken med tanke på ögonvitornas allt annat än vita färg.


Labuk skall säga upp 120 personer. Ja, vad skall man säga? För som vanligt så blir det bara skit när idioter styr ett företag. Sedan så tror mupparna att folk kommer tillbaka när lallarna har fått igång skiten. Lycka till...


För att avsluta lite positivt så var helgen, trots brinnande ögon, trevlig ute på Rivieran. Man kan bara vara tacksam att det finns de som bryr sig om en. På fredag skall man upp till det lägre av stadsbergen för att inta julmiddag. De på restaurangen behöver inte tänka på några jullyktor om jag inte blir bättre. Rudolf med den röda mulen, släng dig i väggen...

6 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Hmm vad har du för epostadress egentligen.. står en jag inte känner igen i min tillståndslista på blogspot... Har jag skickat fel?

Krya på dig!

01 december, 2008 19:14  
Anonymous Anonym sa...

Ja och du har inte lagt in min nya adress heller

01 december, 2008 19:20  
Blogger Horfidë sa...

Struntsamma. Kolla mitt senaste inlägg. No log in needed!

01 december, 2008 19:59  
Anonymous Anonym sa...

Inte för att jag vill lägga "lök på laxen" men Gonorré och Klamydia kan orsaka ögoninflammation.

02 december, 2008 12:34  
Anonymous Anonym sa...

Jag har två adresser varav stridsbergulf@hotmail.com är min bloggadress.

Och sedan: Hur är kopplingen mellan hiv och ögoninflamation? Tänk att det svårt att hoppa ifrån alnöbron numer.

För övrigt så har jag inte fått "halfbreeds" inloggning.

02 december, 2008 13:01  
Anonymous Anonym sa...

Nej usch! Hoppas det inte är nåt allvarligt!

02 december, 2008 19:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida