söndag, december 14, 2008

När skall det sluta jävlas?
Fortfarande problem med värmeväxlaren.
Sköntaxerad av skattemyndigheterna då mammas deklaration aldrig kom fram! Kan sluta med 30 000 i kvarskatt.
Telefonen ur funktion.
Kamremmen small av på bilen.

Med andra ord: Deppigt, kallt och så får man gå på jobbet, vilket är jävligt bra för nacken. Nä, nu får det vara nog med jävelskap. Ni kanske förstår varför det inte är så kul att uppdatera denna blogg när allt som händer är bara skit.

Tacksamt nog så fick jag en telefon av Honey Boney ocn en annan av Frk C. Tackar, tackar.

Jag återkommer när det har vänt (om det gör det vill säga) Adjö.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skaffa busskort?

15 december, 2008 08:19  
Anonymous Anonym sa...

Måste gå upp till korstabacken då de tydligen har lagt ner bussarna förbi ortviken.

Men snart har jag bytt kamremmen, det är bara så jävla tröttsamt att det skall vara tusen jävelskap på en gång.

Och värst är skatten, varken jag elelr bror har ju några marginaler.

15 december, 2008 13:37  
Anonymous Anonym sa...

Ja allt jag har rört vid går sönder...

15 december, 2008 17:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida