måndag, maj 11, 2009

En frisk sjukling.
Var till doktorn i veckan och fick svar på blodproven jag tog tidigare, och det var inget fel på mig. Så det var bara för honom att konstatera: Jag är utsliten och kan sannolikt aldrig bli bättre. Samtidigt var han lustig och menade att det är tur att FK inte ser hur jag ser ut när de skall göra sin utvärdering. Med det menade han att jag ser så jävligt frisk och stark ut. Vad ska man säga, hunden och håren m.a.o.

Drakarna blev som första sundsvallslag svenska mästare. Bra gjort, synd att riksmedia knappt orkade bry sig. Man U ångar på, men jag undrar vad som försigår i Ronaldos skalle? Är det hela ett pr-trick eller vad? Men en sak är då säker med den pojken, när han stod först i kön för sin bolltalang så missade han den som delade ut hjärnor...

När man nu har träffat Frk. Fröken så blir vardagen starkt annorlunda. Bara att man sover med hund och äter frukost är en radikal förändring.

Var på en dubbeltur ut till åkrarna och vädret gjorde det till en trevlig tur. Som jag sagt tidigare så vet inte folk i den här stan hur jävla fina omgivningar det finns.

Till sist så blev huvudelen av uteplatsen klar hos Elvis och Frk. M i helgen. Snacka om dansbana även om det snarare kommer att svingas bägare där än lurviga ben...

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad gillar katterna hunden då?

11 maj, 2009 16:08  
Anonymous Anonym sa...

hmm.. o vem är frk. fröken då tro??

12 maj, 2009 09:55  
Anonymous Uffe Ess sa...

Frk. Fröken är den nya stackare som jag skall göra livet surt för.

13 maj, 2009 17:46  
Anonymous Anonym sa...

He he hon har nog skinn på näsan!

13 maj, 2009 18:15  
Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

Tjena o grattis till nya "frun".Har du Lindas bloggadess?Antar de har kort på bäbis? VILL SE.Har frågat Fru A men hon har tydligen tappat "talförmågan" helt!Mkt "vuxet",men men..Förlusten är hennes!=)/C

14 maj, 2009 22:45  
Anonymous Uffe Ess sa...

http://honey-boney.bloggagratis.se/

15 maj, 2009 09:38  
Anonymous Anonym sa...

Tackar

16 maj, 2009 10:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida