måndag, november 13, 2006

Blev man förvånad när man vaknade på lördagsmorgonen och att den högra lungan inte ville vara med (annars brukar ju det vara den vänstra som krampar livet ur en). Kul för kära Dottern och hennes bror i alla fall. Jag var för gammal för Europe likt förbannat...

Fredagen var kul med besöken från söder ändock. En liten strimma ljus i mörkret.

Läser på Fröken V:s blogg att sömnen är ett problem. Samma här, fast tvärt om. För lite m.a.o. Jag måste tvinga mig till en affär och handla, men utan sömn är man inte världsbäst på bilkörning. Kl.21 i kväll så skall Mr P och Mr R hämtas på flygplatsen. Förhoppningsvis är man piggare då.

Man kanske skulle gå och bli tokig. Bara släppa på hämningarna och gå bärsärkargång. Det vore väl ett bra alternativ med lite tvångströja och elchocker. Ja, vi får väl se hur veckan på "ryggis" blir. En liten försmak kanske...

2 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Du får gärna lite av min trötthet...
Kom hit och var en vecka med tre ungar så ska du se att sömnlösheten är ett minne blott :P

13 november, 2006 17:46  
Blogger Uffe Ess sa...

Jag och barn...ingen höjdare. Tack och lov var jäntan ett nöje av lillgammalhet. Vi var liksom på samma nivå.

15 november, 2006 10:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida