onsdag, november 22, 2006

Då skall man snart i väg till ryggishelvetet då. Tänk att redan som barn avskydde jag att "göra saker tillsammans". Är det med kroppskontakt så är det om möjligt än värre. Fyyyy fan.
"Sedan finns ingen personal närvarande kvällar och helger". Ja då jävlar sticker jag nog. Måste även köpa gympaskor. Dessa kommer man ju att ha användning för senare..."Gympauffe" m.a.o, jävligt troligt.

Och allt bara för att de vill hitta ett kryphål för att kunna friskförklara mig. De skulle för länge sedan ha skickat mig till USA på operation i stället. Det hade samhället garanterat sparat pengar på och jag kanske hade haft ett lite bättre liv.

Nej, nu är jag så less att jag inte ens kommer på ett avslut. Det skall väl vara ryggslut då...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida