onsdag, juni 25, 2008

Onsdag.
Kände mig lite bättre när jag vaknade efter tre timmar ungefär. Var sedan ut och fixade lite fönster då det inte accepteras att man tar det lugnt. Då menar jag inte bara Fru A, jag har bara två veckors ledighet och är av naturliga orsaker den ende som kan göra vissa saker. Prova att lyfta ut ett fönster på andra våningen innefrån så förstår ni.

Skall se på Turkiet - Tyskland i kväll och faktiskt, jag håller på mustachgrabbarna från öst. Det kan bli ett jävla liv i turktäta Tyskland... I morgon är det Ryssland som det hålls på, även om Spanien har varit en av favoriterna med tanke på spelet.

1 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

Känns som om man lika gärna hade kunnat jobba, bortkastade semesterdagar.:(

26 juni, 2008 12:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida