fredag, maj 30, 2008

Utmaning.
För 4 1/2 år sedan...Fyllde jag 40!
För 3 år sedan...Sörjde Fru A vår 5-åriga bröllopsdag!
För 1 år sedan...Började jag på mitt nuvarande jobb som /praktikant/springpojke/mungo/spunk.
För 3 månader sedan...Startade utomjordingarna sina observationer igen.
Igår...Insåg jag att mitt närminne är uselt.
Imorgon...kommer kommer omvärlden äntligen att inse att jag ÄR världens bästa människa...
Om ett år...är begravningen avslutad och Fru A kan börja söka efter en ny man.

Jag utmanar de då få som läser den här skiten och som INTE redan har gjort tramset.

1 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Nähädu.. Jag kommer inte på något jag gjorde för 4½ år sen. Minnet är inte vad det borde vara här heller

30 maj, 2008 22:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida