tisdag, december 16, 2008


Insänt.


Jag brukar skriva in mina insändare på annan blogg, men nu är jag så förbannad att den hamnar här:

Den som läst mina inlägg på st.nu, vet att jag vid flera tillfällen påtalat den alltmer framträdande rättsrötan i Sverige.

Frågan är varför inte fler reagerar på det uppenbara när nu överåklagare Christer van der Kwast visar sitt rätta fula ansikte i TV?

På grund av den mannen så har inte bara tid och pengar slösats på en mytoman, det fruktansvärda är att det nu samtidigt går flera mördare fria i detta land.

Under tiden så döms sannolikt allt fler oskyldiga till långa fängelsestraff, av andra inkompetenta åklagare när regler ruckas och lagar bryts.

Jag upprepar: Varför reagerar inte fler på att vi har en helt uruselt rättsväsende?

Ps. Var det inte typiskt att den felfuntade lallaren Claes Borgström var advokat åt Quick när han horribelt nog blev fälld för dubbelmorden i Norrbotten.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida