måndag, februari 02, 2009

Bläh.


Bra.


Positivt ovh negativt i vitt.

Det blir bra med vita väggar i köket. Tyvärr så är pengarna nu slut så köket blir inte klart på ett tag. Sedan så har värmeväxlaren varit jävlig igen då det blev kallare. Tre gånger inatt så fick jag kliva upp och starta om den. Och tror någon på att Foma har hört av sig som de lovade heligt? Närrå!

Har i alla fall sökt om ökning av ful-lånet. Utan det så går det åt, ja ni vet...

Fin skalp av TIK i helgen. Synd att man inte såg matchen, men då hade de väl inte vunnit. United ångar på och Chelsea förlorade mot Liverpool. Bra, jag skiter i att det hade varit bättre med oavgjort, Chelsea är Chelsea...

Var less på det vita hemvinet i helgen så jag körde i ett gäng svartvinbärslättdrycker och lite socker. Det blev helt godkänd kir. Fattig man gör så gott han kan.

Läser på Nattodagbloggen att sömnen är ett problem. Same here, but different. Sover rätt mycket för att vara mig, säkert 5-6 timmar. Är ändå sjukligt trött på dagarna och jag får stålsätta mig som satan om jag ska göra något över huvud taget efter jobbet.

Sedan så har nacken varit förjävlig sedan jag började jobba sju timmar om dagen. Är gränsen nådd nu? Hoppas inte det för ekonomins skull. Sjukresättningen skall ju bort som bekant, så kan du inte jobba åtta timmar så är det bara att ta skitlönen och vara nöjd. Att säga upp sig och bli fulltidsarbetslös lönar sig bara ett tag, sedan har man verkligen skitit i det moderatblå skåpet.

Nej, nu skiter jag i ekonomin och åker på Birsta och köper lite väggfärg. Man får väl suga på ramarna som då i alla fall hänger på en snygg vägg...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

det ser fräscht ut

02 februari, 2009 19:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida