tisdag, februari 17, 2009

I brist på annat när man är sjuk och har det tråkigt:

1. Jag har...Litet hopp om framtiden.
2. Jag är rädd för...Getingar.
3. Jag tycker det är otäckt att...Förstå att så många är totalt dumma i huvudet.
4. Håret reser sig när...Jag får höra falsksång.
5. Jag skulle inte vilja leva utan...Alkohol (lite tragiskt).
6. Älskar att...Kunna säga att jag älskar något förutom ett fåtal personer, men tyvärr.
7. Jag vill...Att min ekonomi blir bättre, att United vinner allt och såklart att Timrå vinner SM.

Jag kan tillägga att jag vaknade inatt med en sådan skallvärk att akuten var ett aktuellt ämne. Men tack och lov så lättade det på morgonkvisten och det är nu bara lite domnat ont i bakskallen.

För övrigt så kan man lyssna till Christian Bale skälla ut en kameraman på Youtube. Fan om kunde få lätta på trycket på samma sätt utan represalier. Då kanske man inte fått någon huvudvärk...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag som sjungit så mycket...Du kan bara inte ha något hår kvar på kroppen he he he

20 februari, 2009 12:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida