tisdag, september 22, 2009

Lugn i bussen läsare.
Ingenting har i sak förändrats då situationen är extremt komplicerad. Jag ligger därför lågt tills vidare.

När det gäller det alldagliga så får vi se i morgon EM vad de säger på Beijers om värmepumpen. Det är så man får ont i magen, 16 000 papp är mycket i min värld.

Var och såg "Flickan som lekte med elden" med Mister och Putte. Inte lika bra som ettan men ändå bättre än de flesta deckare som gjorts i det här landet. En liten jävla hårding Salander.

Ikväll blir det lagning av vattenläcka så man kan ta hand om sin personliga hygien igen.

Ju längre upp du kommer, ju längre ner är det. Raskar kapack.

3 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Jag vill också se den filmen. Första var ju riktigt bra tom när man jämför med boken

22 september, 2009 15:19  
Anonymous Uffe Ess sa...

Det är synd att den var ämnad som TV-serie från början, den blir lite seg mellanåt.

Annars bra skådisar utom P Roberto som nog är den enda skådisen i världen som skulle behöva en stand-in för skådespelandet istället för actionscenerna.

Frågan är bara hur den lesbiska sexscenen kommer att tas imot utomlands...huga!

22 september, 2009 15:29  
Anonymous Anonym sa...

Tur att smaken är som baken hihihih jag tyckte filmen var minst lika bra som ettan. Men jag tycker att man ska inte jämn föra med första men man gör ju det liksom. Det är väl så med alla filmer som det blir fler av att ettan är bäst. Jag ser det med andra ögon jag jämnför inte så därför tycker jag att det är en kanon film mycket blod hahahahah tack för ordet önskar dig en bra dag i solen!!

23 september, 2009 10:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida