tisdag, september 08, 2009

Teliaföljetongen.

Då har man talat med Telia för minst den 30:e gången och nu skall allt vara ordnat. Så om en månad så är det väl samma sak igen.

Men vem vet, med tanke på hur jävla tråkiga mina vardagar är så kanske dessa samtal i framtiden kommer att vara det enda man kommer ihåg utan ångest...

Inatt mellan damtennisen så försökte jag lära mig om olikheterna mellan Piri piri/Tabasco och t.ex. Feferoni då dessa kryddor "gör" så olika i min kropp. Men det var inte mycket man fick ut av det.

Var Mag-ellansund.

2 kommentarer:

Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

Ja jag har samma erfarenhet av Telia!

08 september, 2009 22:10  
Anonymous Anonym sa...

Snacka om att du har ett starkt psyke när det gäller, inget verkar bekomma dig. So long.

16 september, 2009 17:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida