måndag, september 07, 2009

Och vad jag avskyr gamlingar...
De tränger sig affärskassorna, de går över vägen där det INTE är övergångställe, de vägrar att förstå att det inte går att gå på en drive-in och de kommer med otrevliga kommentarer när man försöker tillrättavisa dem. Och detta var bara dagens skörd...
Skjut fanskapen.

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och stackars Gyntören fick bl.a. se mig somna i soffan efter fotbollen. Det blir så när man inte kan sova som folk och arbetstiderna ändras hela tiden.

Telia är sedan som vanligt helt jävla inkompetenta. Nu har jag bråkat med dem om felaktiga räkningar i över ett år! Senast sa de att allt nu var ordnat och jag skulle få tre månader gratis som plåster på såren. Då dimper det ner en räkning på 737 skr för bara telefon i en månad. Sedan kommer ett inkassokrav på lika mycket, på en räkning Telia sa jag inte skulle betala. Jag har säkert suttit 10-15 timmar i väntelista till detta fiaskoföretag. När fan ska detta sluta?

Lika bra att sluta då man bara vill spy galla på allt och alla. Abu Dhabi.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida