torsdag, september 24, 2009

Värmen i det kalla.
Ja, jag får igen pengarna för värmepumpen, och sedan har jag gjort en deal med en timråfirma att installera en ännu bättre pump för "endast" tusen spänn mer. Det låter bra, men jag ska ju till Indokina...

Var och kastade pil hos Regor och tyvärr han jag inte avgöra innan "han blev bara för bra".

Sedan på "Tandlösas" blev jag inbjuden av ett gäng kvinnor på något som jag inte ens vill beskriva eller ens fattar, damernas detektivbyrå gillar jag men detta?

På tal om "DDB" så är det snyggt hur båda huvudrollerna kan spelas så otroligt bra av två amerikanskor. Klockrent!

Be my Mm Precious.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

" Sedan på "Tandlösas" blev jag inbjuden av ett gäng kvinnor på något som jag inte ens vill beskriva eller ens fattar, damernas detektivbyrå gillar jag men detta? " VAD? man blir ju bara såå nyfiken???!!!

24 september, 2009 16:22  
Blogger Horfidë sa...

Jo det är inte utan man undrar :D

24 september, 2009 21:54  
Anonymous Anonym sa...

och inget får vi veta heller, snåljåp. ;)

03 oktober, 2009 06:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida