tisdag, april 06, 2010



Tack Sir Fleming.


Uppe på akuten gick allt väldigt snabbt. Kanske inte konstigt då jag var i ett uselt skick. Efter undersökningen beordrade läkaren näringsdropp som skulle kompleteras med penicillin. Redan efter en halvtimme kända jag hur dessa "himmelska svampar" rensade ur skiten. Detta upprepades var sjätte timme tills jag på lördag kunde lämna sjukhuset som pånyttfödd.
För det var som jag hela tiden trott, att något hade legat latent hela tiden. Men nu är det borta. Inget "vadd" i huvudet. Inget konstant tryck i bihålorna och ingen sjukdomskänsla i kroppen. Lungorna känns som de kan dra in halva medelpad m.m.

Personalen var under sjukhusvistelsen (avd. 8 och 15) trevliga och hjälpsamma, hög klass rakt igenom.

Till sist så vill jag tipsa om att den 14 omgången av South Park har startat. Det tredje avsnittet får inte missas. Nedanstående bild på "Randy" ger en vink om innehållet...


Ugh!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida