tisdag, juli 13, 2010

Walking on sunshine.
Det finns en röd tråd när det gäller mitt mekande med bilar: Avgasrör. Jag vill mot min egen vilja minnas att jag av alla mina bilar inte haft en utan att jag har fått jävlas med detta bilens tjocktarm. När jag på den lille svarte nyligen hade bytt ut ett rör och fick köra några dar utan att låta som en vuvusela på crack så small det till igen och hela det bakre systemet brakade samtidigt! Så det första man fick göra efter jobbet idag i denna värmens tid var att lyfta på gammforden och slita bort de relativt nya rören som fanns. Men före det var man tvungen att fälla den trädliknanade vegetationen som som uppstått på allmänningen på två månader. Bromsar, mygg, pissmyror och sven till förbannelse, så härligt. Fortsättning följer därför i morgon och det kommer säkert att bli "intressant"...

För att ta lite trevligare saker så är rubriken i dessa svettiga tider faktiskt även tillängnad en TV-serie som gjort comeback: Futurama (Frys favoritlåt är "W O S"). Jag var inte allt för optimistisk då filmerna knappt varit godkända, men de första fyra avsnitten är riktig bra.

Se på "Liftaren" ikväll för det är bara att konstatera R Hauer är bra luger i de få klassfilmer han varit med.

Måste till sist igen beröra det faktum att svenskar är ett folk fullt av idioter. Det går inte en dag utan att man får bevis för detta. Är det någon jävla sjukdom som sprids som gör folk till korttänkta, inskränkta, egoistiska dumskallar. Man är bra sugen att stoppa denna pandemi med rått och brutalt våld då detta är det enda som tycks "ta".

Man ska ju inte gå och lägga sig förbannad så jag får väl kolla på lite South Park ikväll innan man svettar ner lakanen.

Jag säger som de två finska negresserna! sa i London, saaatana vittooo perkele!

Hejja!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Om man ändå kunde vara så sorglös som dig

14 juli, 2010 17:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida