tisdag, juni 13, 2006

Fick ett ryck på söndagen, tänkte att man skulle fixa trädgården. Sagt och gjort, full rulle med trimmer, häcksax och gräsklippare.

Ni som har läst denna blogg förr anar nog vad det slutade med. Ett tag fick nästan Fru A hjälpa mig att äta då skakningarna slog nya rekordnivåer. Man lär sig alldrig. Avslutade kvällen med ett vredesutbrott och ett trasigt bord. En riktig världsmästardag med andra ord.

I morgon skall "Röda Faran" besiktigas. Hoppas Fru A kan följa med och köra in på stationen. Det kan verka sexistist, men jag lovar att det går bättre än om jag skulle göra det. Erfarenheten säger mig nämligen det.

Sedan har vi värmen. Förvandlingen gick snabbt från ett skönt och kallt sovrum, till en bastu med en säng, pust!

Till slut: Jag byggde ihop ett nytt bord. Det tog lång tid och var rätt jobbigt. Hur blev det med värk m.m. efteråt undrar ni?

Ja, vad tror ni...

3 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

Kan du inte slänga ihop en mc av allt bråte vi har, till mig?

13 juni, 2006 16:09  
Blogger Uffe Ess sa...

Måste väl bli med stödhjul, eller?

14 juni, 2006 13:50  
Blogger halfbreed sa...

Va faan menar du med det då?

14 juni, 2006 15:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida