torsdag, juni 29, 2006

Tänkte jag skulle ge Horfidë lite energi.

Insänt:

JÄMO agera!

Claes Borgström, du måste nu genast vässa dubbelmoralstungan och gå ut med bojkottkrav mot Danmark.

De har ju gått ut med en test på prostituerade i en känd tidning. Katastrof!

Så stoppa nu alla danska varor vid gränsen, och alla svenska män som besöker Danmark ska brännmärkas i pannan. För alla som åker dit går ju till horor, det vet man ju.

Att det är lagligt med prostitution i vårt södra grannland struntar du väl i. Och du har ju våra främsta och kunnigaste människorna i ryggen. De kan säkert skramla fram några fantasihistorier om argumenten tryter.

Så kom igen nu JÄMO! Visa en gång för alla i omvärlden, att det svenska folket inte styrs av politiska partier, utan av en politiskt korrekt feministbläckfisk som har sina tentakler överallt.

Lycka till!

Ps. Själv så tror jag att jag går ut i skogen och sätter mig på en stubbe med en påse över huvudet. Annars så blir jag nog tokig/tokigare...

2 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Men vadå? jag trodde det skulle vara nåt jag skulle reagera på eller åtminstone känna något inför. Jag har inget alls att tillägga eller kommentera angående din insändare...
Du tror väl ändå inte jag är feminist? Test av prostituerade tycker jag var lite taskigt, det känns inte helt människovärdigt :/ De är ju för fan människor...

29 juni, 2006 11:41  
Blogger Uffe Ess sa...

Skitsamma. Det blev som vanligt censurerat. jag ska fan sluta att skriva insändare till den där
j-vla borgarbracktidningen.

29 juni, 2006 14:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida