onsdag, juli 19, 2006

Tänk vad minnet kan komma tillbaka. Jag funderade förut varför jag hade två bromsrör kvar sedan gammalt. När jag idag hissade upp bilen så kom minnet som en tsunami; de passade inte.
Det blev med andra ord inga bromsrör fixade idag. Dragkroken blev i alla fall svetsad.

Tog en sen tur söderöver med Morlånad bil. Till min fasa upptäckte vi vid Rivieran att bakrutejalusiet var borta. Endera delen har den ramlat av, knappast troligt, eller så har någon fräck jävel helt enkelt snott den mellan 21 och 23. Det blir lite tungt att för Mor berätta att efter 26 år försvann den när just jag hade bilen.

Vi får hoppas att morgondagen blir solig. Inte för att jag vill svettas som en gris under en bil, det handlar bara om Fru A:s humör. Så en liten bön till vädergudarna: SNÄÄÄLLLAAAAA! INGET REGN! Tack.

Ps. Ja, tummen är fortfarande "a pain in the...", ja ni vet, där en del har just tummen.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

22 juli, 2006 04:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida