tisdag, juli 11, 2006

Försäkringskassan har en tydlig stil. Långa telefonköer till olika personer som inte vet något alls. Jag blev t.o.m. kopplad till en kvinna Ånge! När jag väl kom till rätt person, efter timmar i kö, talade hon knappt svenska och det hela grundade sig i ett felutskick. Fan tro't, man lär väl bli utan pengar...

Och inte kan man hålla sig borta från "skittidningens" insändarsidor heller. Det var en som klagade på att det inte fanns barnstolar på en uteservering. Jättebra! Är det något som jag har retat mig på är när folk med dåligt kunnande om barnhållning har sina skrikande barn med på restaurang. En gång var jag ute för att äta när en kvinna var mer intresserad av vad vänninan sa än att få tyst sin tokgastande och hysteriska unge. När viss person påminde henne om sitt ansvar så tog det hus i helvete. Det var bara att gå därifrån.

Oroar mig för bilreparationerna då tummarna vägrar att läka. Sex dar har man på sig...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

22 juli, 2006 04:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida