onsdag, augusti 30, 2006

Det är konstigt hur en enkel liten bild kan få en att inse att livet faktiskt kan vara mycket värre.
Detta foto fanns länkad hos en bloggarevän. Tack! Du vet vem du är.

Sedan ett gott råd: Beställ ingenting från Värmland. Inte nog att de inte förstår rikssvenska, efter tre veckor och påminnelse, så har ännu inte dragkroksjäveln dykt upp. Besiktning på torsdag. Grattis!

I brist på dragkrok och solsken så började jag med taket och väggarna i det "gröna rummet". Som ni vet är inte vägg och takarbete riktigt min kopp te nuförtiden, men varför backa för lite smärta.

Nej, man borde lära sig av självplågarna som försöker bevisa trohet till sin gud. De kan bli piskade, korsfästa och t.o.m. stympade, när sedan blodet rinner är allt bara toppen.
Okay, det kanske är lite "B" att jämföra detta med mina krämpor, men ändå.

När det så gäller vilken gud mitt lidande skall hylla, så är väl det solklart: Fru A, vem annars.

Och hyllningshymnerna skall låta: OH AJ AJ AJ, OH AJ AJ AJ, ANNNAAA!

Ps. Om ni vill ha lite smärta att trivas med för egen del, så borde ni pröva att äta mina "kapslar" en vecka. Man brukar ju säga att man ibland skiter tegelstenar. Jajja, här snackar vi betongsuggor...

1 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

den där "Fru A" låter som en trevlig tjej

30 augusti, 2006 07:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida