fredag, augusti 18, 2006

Folk är egoistiska idioter. Det är f-n inte konstigt att man måste dra i sig en sjuttis för att man skall kunna träffa okända människor utan att få ett slaganfall. Men man kan ju tyvärr inte vara full jämt.

Så ett gott råd: Träffar du en "bra jävel", vårda denne ömt då de tillhör numera en utrotningshotad ras.

Ont som fan, och inte kan man ta någon "kapsel" heller. För då blir det "Zombieuffe" Ikväll.

Men vad vet man. Med tanke på alla aggresioner jag har i kroppen kanske man blir "Hulkuffe" i stället. Då menar jag förstås den gröne typen och inte att jag skulle spy.

Å andra sidan så vet jag en som är spyless på mig...

Ps. Jag fixade i alla fall en matlåda åt henne i natt.

2 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

Mmm, spyfärdig var jag när jag gick o la mig. Kämpade mot att inte spy! Ge fan i att röka inne, ställ dig under fläkten åtminstone, är det för mycket att begära tycker du?

18 augusti, 2006 07:21  
Blogger Uffe Ess sa...

Stackars lilla A. Bättring följer och med det bättre humör?

18 augusti, 2006 14:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida