onsdag, augusti 02, 2006

Då jag tänkte fixa draget på "Röda faran" har jag börjat knapra på morfinkapslarna igen. Och visst kom alla biverkningarna som ett brev på posten. Vadd i hela skallen och kolik, hurra!

Men vad hjälpte det när det inte finns en beg. dragkrok att uppbringa, fick beställa en ny för 1200 pix. Skitsamma, man får väl gå ut och väskrycka litegrann.

Skrev i en tidigare blogg att man är tacksam för vissa TV-serier. Tror nu att jag gått ett steg längre. Nu är hela jävla dagarna uppbokade. The new generation, American chopper, Simpsons, Family guy, CSI Miami, Midsomer murders, Seinfeld, Fraiser, CSI, Law and order i alla former och sedan blir det väl någon film mellanåt.

Snälla, skjut mig...

3 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

Ja det är bra synd om dig som bara måste sitta och glo på TV hela dagarna...

02 augusti, 2006 17:03  
Blogger Uffe Ess sa...

Ett fängelse är ett fängelse, även med en TV-apparat.

03 augusti, 2006 04:23  
Blogger halfbreed sa...

jag har fått ett straff på 2 år jag.

03 augusti, 2006 07:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida