måndag, september 11, 2006

Då var "Röda faran" besiktad utan problem då. Skönt.

Fick mig ett gott skratt i går kväll vid spegeln. Det var inte den gamla tragiska bilden som var kul, nej, jag har ju legat och svetsat bil några dagar och MIG-svets ger en stark UV-strålning. Som ett solarie på anabola ungefär. Resultatet är en panna som ser ut som en sandpapprad orangutangrygg.

I dagens "Borgarbracksblad" kan man läsa om två tjejer som skall åka till Thailand som volontärer för att hjälpa utsatta barn. Hm...varför Thailand, finns det inte barn på andra ställen som är fan så mycket mer utsatta? Kan det vara så att det finns en möjlighet att kombinera nytta med nöje måntro?

Trots att det inte har varit så mycket om valet i min omgivning så är jag ändå bra trött på skiten. Att borgarna ror hem det, står för mig bortom allt tvivel. Folk är egoister, så enkelt är det. Att det sedan kommer att gå åt helvete för en del, det skiter numera svensken i. Att sparka på de som redan ligger har tydligen blivit den nya nationalsporten.

Det är synd om människan, i alla fall en del av dem...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida