torsdag, mars 08, 2007

Jaha, det blev plötsligt ett jävla strula att logga in. Och nu är man G-mailkund tydligen.

Sov länge igen. Tre dagar på rad, sömnsjuka? Måste i alla fall hinna ta mig till Silvan och köpa mer takfärg. Sedan måste jag upprepa mig: Måla tak är ett helvete! Man var tvungen att göra en nakenchock om man inte skulle få slänga alla kläder. Vitfärg överallt! Man såg ut som de där beduinerna i Sahara som smörjer in sig med torkad kamelskit i skydd mot solen...

Igår så gjorde Henke en snygg avslutning i United. Gubben Ferguson såg riktigt rörd ut.

Ikväll så smäller det i Övik och matchen går på 9:an, perfekt. Bara vinet har blivit klart. Om jag ställer ut det på bron så gör nog kylan sitt på några timmar. Men jag tippar MODO-vinst. Blir det annat så lär det höras till Finland...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida