onsdag, juli 30, 2008

Dödsryckningar.
Jag har i två dagar hjälpt Frk M och Elvis med att tapetsera när de nu byter ut Vackra kullen mot Rivieran. M.a.o. så har det varit förbannat svettigt. De som känner mig väl, vet att jag är i världsklass när det gäller tömmning av (i alla fall vissa) kroppsvätskor. Konstigt nog är orken helt OK (dödsryckning 1?), man kan fråga sig vad som komma skall.

Köpte fälgar på blocket idag. Skitsnygga mitsu-original för 400! Fick även 200 kronor rabatt när jag köpte nytt hjullager till samma bil. Som sig bör går man nu och väntar även på en oväntad stor utgift. Är man född under ett svart moln så är man.

Till sist så börjar man bli ännu mer oroad över Fru A:s psykiska tillstånd. De som sett Clouseaus chef Dreyfus i "Rosa pantern slår till igen", vet vad jag menar (dödsryckning 2?). Jag går bara och väntar på att man ska se ett svampformat moln norr om stan när det till slut brister...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida