tisdag, juli 08, 2008

S F= Sjuk och fattig.
Efter en längre tids fluktuerande halsont och feber fick jag komma till läkare. "En kraftig virusinfektion". Fan, det låter ju allvarligt det där. Tur man är "testad". Fick jobbförbud tills jag kände mig bättre. Kul för chefen att höra? Nej!

Var ner på "Kårtältet" och såg på Elvis med band. Före det, lite kubb som vanligt. Hade varit uber om man varit kurant.

Såg även Nadal vinna över Federer och retade mig, trots ypperlig tennis, på spanjorens jävla sölande mellan bollarna. Hade han inte varit en sådan megastjärna så hade han inte fått hållas med detta utstuderade psykande sätt: Torka, torka, torka med handuk. Dra kalsingarna ur arslet. Räta till hårbandet. Och till sist, studsa bollen en miljon gånger. Hade jag varit motståndare, så hade jag fan strypt han...

Jag lovade i föregående inlägg att berätta mer om Ludvikaresan, det kommer. Annars vill jag önska min älskade dotter välkommen hem och alla andra en halsontsfri fortsättning på sommaren. Själv skall jag fortleva i misär p.g.a. sjukdom och pengabrist (för att uttrycka sig milt). Stackars mig...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida