måndag, juni 15, 2009

I Don't Like Mondays.
Jag tänker inte göra som tjejen i USA som gick ut och sköt folk bara för att hon inte gillade måndagar, tror jag i alla fall. Det har i alla fall varit en jävla början på veckan, jag orkar inte gå in på allt. Men man kan fråga sig hur vissa kan klara av att bara andas med tanke på hur in i helvete dum och slötänkt de är.

Ett flygplan störtar på Midlanda och två dör, men knappt en reaktion på Aftonbladet.

Tydligen är jag ledig på midsommarafton, helt otroligt. Frågan är vad man ska ta sig till. Det känns som om man skulle behöva göra något annat än att bara vara samma stackare till last.

På tal om last så var sista sättningen av vin något grönjävligt farligt. Helt smaklöst och starkt som attan. Passar mig som blir allt mer smaklös. Synd att krafterna är utdöende...

Ska i vlket fall gå ut en sväng på gården nu. Chipp!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjiilevipen påre

15 juni, 2009 19:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida