torsdag, juni 18, 2009

Sömnlös i Sundsvall.
Att jag sover dåligt är ingen nyhet, även om det var bättre ett tag. Och det är just det som bl.a. stör sömnen just nu. För trots att det gått en tid, så kan jag fan inte smälta hur en människa kan vara så jävla feg, egoistisk och falsk. INGET kan rättfärdiga ett sådant beteende då det endast skapar mer problem. Att vissa inte heller inser att allt förr eller senare kommer fram i denna lilla "krets" av människor, är för mig en gåta.

Jag ville vara ledig idag (torsdag) då allt är ett kaos på hemmafronten, men det var omöjligt. Man är tydligen den ende som inte kan ta ledigt i juni. Konstigt att ens särställning inte märks på lönen...

Var och installerade en Automower i Ållerviken. Rena drömslottet, nybyggt med fantastiskt läge. Alla känner tydligen inte av krisen.

Vet inte hur det blir på midsommar när det nu skall regna (krogarna har ju inte öppet). Men i morgon har de det, bara så att en del vet... Nasstråvja!

Ps. Svidande ögon börjar bli mitt varumärke.

5 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Du menar Sastrovja? heheh Förutsatt att du riktar dig till flera :P

F.ö så blir jag jäkligt nyfiken på det med falsk och dum människa.. hmm

Ha hälsan du med!

18 juni, 2009 13:27  
Anonymous Anonym sa...

så höjer jag mitt glas och skål på re ha en skön midsommar

19 juni, 2009 09:58  
Anonymous Anonym sa...

Man kan ju lätt känna sig utpekad men tror inte att ilskan är riktad mot mitt håll, faktiskt, men va vet man? Fr A

21 juni, 2009 10:24  
Blogger Horfidë sa...

Shit det tänkte jag inte på! Tänk om det är jag som menas?? hehehe Nej jag tror inte det

21 juni, 2009 12:46  
Anonymous Anonym sa...

Näe det är nog mig han skriver om ändock...Jag är ju som bekant ett RiksSvin...

21 juni, 2009 16:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida