måndag, april 26, 2010

Blandade känslor.
Ulf Brunnberg, Dan Ekborg, Ewa Fröling, Niklas Strömstedt och Marie Göranzon. Vilket gäng! Det är nästan alla från min avskylista. "Skithögarna på slottet" blir inget för mig.

Glömde brillerna ute hos Tucken på lördag och det är bara att inse att linser är inget för mig i det dagliga livet. Höll bl.a. idag på att peta ut ögat två gånger, nästan skickligt.

Tittade i söndags på mitt gamla lag Stoke mot Chelsea, 7-0. Vojne.

Har haft en jävla värk i högerbenet ett tag nu. Besvärande och konstigt då det kommer innefrån "benet" så att säga. Allt bara pekar åt ett håll med kroppen...

Har en massa att göra på kåken både ute och inne men jag är som vanligt slut efter jobbet så det är nästa omöjligt att komma igång. Energi, kommen till mig tack.

På tal om energi så har den nu

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida