torsdag, juli 22, 2010

Den röda tråden 2.
Kopplingen har gått på Getingen så nu måste man cykla på en tjejcykel på jobbet (ser säkert jävligt roligt ut). Samma fel fick jag på Mitsun och den står än...
Vissssssst kan man säga att jag köper billiga bilar men jag skulle faktiskt kunna få lite mer lättavhjälpta fel. Bra less nu.

Det var ju en jäkla tur att det inte hände före vistelsen ute på Fläsian som var oerhört trevligt, tack för det!

Vore det inte för nackhelvetet vore det hela ett I-landsproblem men för en annan är det svårt att pedala sig fram mer än hundra meter. Skitsamma, nu ska jag cykla och köpa mat, hurra!

Hej!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

om man kunde va lika positiv

22 juli, 2010 18:04  
Anonymous Anonym sa...

Själv har jag fått dubbelsidig infl o står mitt i en flytt urstädning.Pencil..som man inte får vistas i solen för..varit på akut rtg av lungorna igår..får besked om det i eftermiddag...Så var glad ändå att du kan cykla..en trapp uppför så hostar jag tills jag spyr o sen måste ligga o vila...Faan vem har tid till detta??/Kramen Cat

23 juli, 2010 10:42  
Anonymous Uffe E sa...

Jag önskar jag kunde var en sådan som glädjer mig om att inte ha det jävligast, men nu är det ju inte så. Det blir bara värre. Sedan är livet typiskt för en del med att en olycka ALDRIG kommer ensam (jag har inte skrivit om allt som hänt).
Hoppas du klara av skiten och att det vänder snart.
Och snälla Fr.C, blogga så man vet vad som händer.

23 juli, 2010 15:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida