fredag, april 28, 2006

Insänt:

Trots att jag ser ut som rysk lönnmördare så har jag aldrig haft problem med de av motsatt kön. Så var inte orolig för min skull, jag har fått rikligt min "släng av sleven".

Det är just p.g.a. denna erfarenhet kan jag säga, utan att darra på manschetten, kvinnor har större makt än vad de inbillar sig.

Därför blir jag lite trött på snacket om den "stackars kvinnan" i alla sammanhang. För av alla människor jag känner så är det snarare karlar som det är mest "synd om".

Ensamma, uppgivna med dåligt självförtroende. Och tro mig, det handlar inte om försupna idioter, de har helt enkelt inte den "rätta charmen".

För i dagens elitsamhälle så duger inte den ordinäre svenske mannen. Kvinnor håller hellre på sig än tar en "vanlig" karl.

Ett bevis på detta är att jag känner flera "Mr Right" i den här stan, och de har gått runt som samvetslösa häradsbetäckare med hundratals kvinnor på sitt samvete. Samtidigt finns det som sagt de som aldrig "kommer till".

Nej kvinnor, öppna ögonen och se lite djupare än bara på en snygg fasad.

Och snälla, sluta att gnälla när det är upp till er själva att ordna saker.

3 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Hur kan du säga till kvinnor att sluta gnälla och ordna saker själva, när du i samma andetag säger att det är kvinnorna som ska göra något åt de "stackars" männen som blir utan?
Ska inte männen ordna upp saker själva också?

28 april, 2006 12:05  
Blogger Uffe Ess sa...

Många män har försökt, utan framgång, förändra sina liv som sexuella förlorare. Och inte går det att tvinga kärringarna att förstå sitt bästa. Annat var det förr...

30 april, 2006 10:04  
Anonymous Anonym sa...

Jaha, då kan jag be någon annan om hjälp med allt förbannat då?

02 maj, 2006 17:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida