onsdag, september 27, 2006

Den minnesgode saltgruveläsaren minns kanske min syn på jäkelskap när man skall göra något? Och jodå, det håller i sig. När jag nu skulle tapetsera klart så inser jag att tapetrullarna inte är lika. Hälften randiga, hälften enfärgade. Klantigt kan tyckas, men randningen syns bara uppsatt och rullarna låg på samma ställe i affären. Nu blir det två svarta fondväggar och jag tror faktiskt att det blir bättre än planerat.

Ett tips: Har ni problem med nacke och axlar, försök INTE att hålla en våt tapetvåd samtidig som ni slipar en vägg. Jag blev liksom tvungen...ingen ide att förklara varför, för komplicerat.

I morgon fyller Mor år. Skall ta henne på en tur med Bettan. En matbit bliver säkert uppskattat.

Nej, kanske dags att försöka sova. Jag hör bilarna bilarna på fabriksparkeringen, klockan är över 06.00. Jag kom på en fördel med att sova lite. Visst, man dör i förtid. Men man har i alla fall inte sovit bort livet...

3 kommentarer:

Blogger halfbreed sa...

men herreguuud försök o vänd på dygnet!!!

27 september, 2006 07:33  
Blogger Horfidë sa...

Sover man gott och tillräckligt kan man göra så mycket mer av livet.. I alla fall vad jag tror. Sen att jag inte lyckats göra så mycket med mitt beror nog på många och helt andra svagheter hos min person :)

28 september, 2006 16:36  
Blogger Uffe Ess sa...

Vända på dygnet? Jag klev ju upp tre timmar senare...

28 september, 2006 19:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida