torsdag, september 18, 2008

Vedermödor.
Det svarta molnet vägrar att ge sig. Man börjar faktiskt undra vad det är frågan om. När banken tog nästan två papp för att skriva över lagfarten på mig (och det var tvunget att betalas på en gång) höll jag på att få slag. Nu blir det hårt innan lön.

Fönstren på övervåningen är nu alla färdigmålade. Hade en filmkamera varit med när jag satt in de sista, så hade det garanterat blivit en poppis grej på Youtube. Jag lovar att akrobatiken och jävelskapet höll hög nivå.

På tala om jävelskap, så tror jag denna säsong blir ett mörker för både TIK och United. Såg Fergusons mannar igår, och trots Ronaldos efterlängtade inhopp så grinade oturen dem i ansikte från början till slut. När det gäller Timrå så får vi en fin värdemätare ikväll med tanke på hur HV såg ut mot frölunda. Jag har tyvärr onda föraningar...

Nu är det dags att masa sig till jobbet och fortsätta med ombyggnaden av butiken/lagret. Måtte värken i armarna ge sig.

Till sist: Innan matchen så dök Dalkarln upp och hälsade på. Det blev en del snack om Thailand av naturliga orsaker. Trevligt som fan var det. Ett ljus i mörkret, molnhelvete!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag tror du vinner på travet när du ska dit på fredag .ett till ljus i mörkret.lycka till från chrille

18 september, 2008 15:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida