tisdag, juni 30, 2009

NERE FÖR RÄKNING-AR!
Nytt rekord för mig personligen när räkningarna blev till ca. 13.000 skr. Vem som helst förstår att det klarar jag inte på min skamfulla lön, så det blev till att använda värsta fulkortet igen. Sedan så var jag tvungen att skaffa en till mobil med annat nummer då det blir allt vanligare att kunder och annat löst folk ringer utom arbetstid.

Beroende på ovanstånde ekonomiska skäl har jag bestämt mig för att använda gamla brons bräder som bottnar i farstuns utevägg. Sedan så har jag tagit hem en jävla massa pall som har samma bredd på virket, som då kan användas som lock över och under fönstren. Problemet är bara att getingarna har bygg bo bland både bräder och pallar. Och nu kommer det: Så jag som lätt blir brädad och har getingskräck, pallar jag trycket eller måste jag ta en geting för att stå pall?

Broder Tuck ska komma över ikväll med ett gäng pilskott, så nu skall det planteras nere vid vägen så att "insikten" blir noll (från gatan alltså). Passar ju med tanke på att mina utsikter inte ser bra ut...

Till sist så vill jag önska mitt älskade barn lycka till med flytten till Skåneland. Tänk, när jag var i hennes ålder så började jag jobba på den gruvliga skitfabriken, och blev kvar där. Snacka om skillnad på beslut...Tapårrestrumpan!

Ps. Är det svårt att lägga upp musik på youtube?

3 kommentarer:

Anonymous Dotra! sa...

Tack Pappa! Tapårestrumpan ? vad menar du med det då ? :)

30 juni, 2009 21:42  
Anonymous Anonym sa...

Inte alls svårt att lägga ut musik på tuben.
"Tapårrestrumpan" ? Använd kondom??

01 juli, 2009 15:02  
Anonymous Anonym sa...

Du har bytt nummer, ring mig 070-255 27 39.
Lazarus

15 juli, 2009 13:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida