tisdag, augusti 11, 2009

Fan ska äta piller.
Jag gick igenom på nätet vilka biverkningar mina gamla mediciner har och det var bara att pricka av. För när jag åt Tradolan kunde jag varken sova eller skita och fick knepiga hudutslag. När jag sedan gick över på Tramadol så blev man en zombie som var tvungen att pissa minst en gång i timmen. Det är tur att man inser detta nu när värken är tillbaka från fornstora dar, men vad är alternativen? I U-landet USA opereras de med samma problem som jag (om pengar finns förstås), men inte här. En på jobbet berättade om en som varit över och opererats och han blev helt återställd. Deprimerande.

Ska se på nya Ice Age innan man ska försöka sova. Ska även försöka var mer positiv i nästa inlägg.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tradolan och tramadol är egentligen samma tablett men från olika företag bara. Men samma verkningsämne i dessa två,

16 augusti, 2009 17:27  
Anonymous Anonym sa...

Om de är exakt lika, varför beskriver då FASS en viss olikhet i biverkningarna? De har samma grund men med andra tillsatser.

18 augusti, 2009 13:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida