fredag, oktober 09, 2009

Inte fågeln Fenix, men nästan.
Kände mig mycket bättre i går kväll och tog några öl med Olle till hockeyn. Även Tuck och Nevö F dök upp för att se bedrövelsen. Sanna mina ord; görs inte RADIKALA åtgärder så har vi snart inte ett hockeylag i elitserien.

När jag vaknade i morse så var det som jag kunde andas in halva medelpad, vilken känsla. Lite tung i skallen samt lite värk i lederna, men det är ju tyvärr standard på Uffe 63:orna. Chassiet är tungt och stelt, inredningen sliten och grillen saknar några tänder. Färgen på sufletten är borta och modellen är omodern och långt ifrån stilig. Men motorn är fortfarande stark, konstruktionen genomtänkt och utsidan är trots allehanda bryska behandlingar, rak i plåten. Med rätt "hantering" kan fortfarande storverk utföras.
Så jag vet inte om jag är färdig för skroten än...

Till er alla Clover 12:0r där ute: Keep up the good work!

4 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Vissa modeller mister ju aldrig sin charm ;)

09 oktober, 2009 13:45  
Anonymous Anonym sa...

Som en gammal VOLVO. Jag är mer en gammal citroën där dämpningsfunktionen har slutat fungera.

09 oktober, 2009 15:25  
Anonymous Anonym sa...

va det nåt som funkade i citroeng, gamla modellen så va de fjädringen *asg*

10 oktober, 2009 01:05  
Anonymous Anonym sa...

Eller Ibanez

10 oktober, 2009 06:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida