måndag, oktober 12, 2009

Månens dag.
Det blev en lugn helg med lite pil och annat på Rivieran. Jag känner mig fortfarande seg efter sjukan men det är löjligt i jämförelse att gnälla. Har en hetsig vecka framför mig då jag dels måste fixa farstun men även hjälpa Tucken med hans bils bromsar.

På tal om bil så börjar Bettan sjunga allt sämre. Kopplingen börjar även den att ge upp. Skulle behöva en ny bil men vi får se om Mistun går att fixa i första hand. Tyvärr är det mycket på den vite: Koppling, bromsok och minst två bromsskivor.

Tur att Timrå vann i helgen i alla fall.

Sii joo!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fixa farstun? Du menar nya farstukvisten? Kanske man får se tapeterna vi köpte på själva väggen eller har du köpt något annat? Skulle ju kunna ta rottingmöblerna dit? Jag har ju fortfarande 1 st lagerhylla och en skinnfåtölj om du vill ha? (Soffan är väl bara att kasta men bostadsbolaget har låst dörren igen, tack mr CMB) Eeeeuuuwwwhhh...

13 oktober, 2009 11:56  
Blogger Horfidë sa...

Två dagar utan uppdatering, har du dött av svininfluensan?

14 oktober, 2009 22:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida