tisdag, augusti 01, 2006

Kors i det berömda taket! BB Tidningen har börjat ta in mina insändare igen, om än något censurerade. Jag måste säga att det känns bra då jag behöver en skyddsventil.

Var med Moder på "Hillbillys" så hon fick handla lite mat. Hon har blivit rejält trött på "pensionärsföda nr.1": Färdig portionsmat. Jag förstår henne fullständigt.

Att man sedan som vanligt retar sig på fumliga typer som varken kan stapla varorna på kassabandet, eller packa kassarna, är inget nytt. Ett kilo lugnande hitåt tack!

På tal om det, så kan man undra hur det går för Fru A idag.

Till sist så funderar jag lite på om det jag såg på "Bullshit" i går. Det finns tydligen inga starka bevis på att passiv rökning ger cancer. Perfekt! Då kan man röka hur mycket som helst, för passiv är man ju redan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida