onsdag, oktober 04, 2006

Man börjar bli klar med "musikrummet". Jag kallar det så i brist på annat då det blir sådant tema på inredningen. Jag tog sedan en gammal dator och fyllde den med 12 Gig musik och kopplade in den till min gamla sonyförstärkare. Det låter riktigt bra. Nu saknas bara lite lister och några tavlor. Tänkte ha några konsertaffischer på ZZ Top och Fogerty inramade med vita ramar. Sedan åker nog fiolerna och någon gitarr upp på väggen.

Jag har under de senaste dagarna hört flera som hävdat att människor ofta söker tröst och ledning av "perfekta människor". Vilket trams. Är det någon man skall högakta så är det väl personer som trots brister gör bra saker. För jag menar, det är ju inte så svårt att skita om arslet är fullt...

På tal om avföring, så sa läkaren att det var normalt med förstoppning när man äter "morfinkapslar". Fan, jag som trodde det var min förtjänst att jag inte har skitit i det blå skåpet på länge.

Timrå har nu sex raka. SEX RAKA! Snälla, väck mig inte.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sen har du varit och ätit kina mat med dottern din också :)

04 oktober, 2006 14:25  
Blogger halfbreed sa...

Det måste vara erhört jobbigt att leva med någon som är "perfekt". Förresten, var har du hört det?

05 oktober, 2006 10:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida