fredag, oktober 06, 2006

Visst, jag har haft problem med pissningen ett tag, men nu börjar det bli löjligt. Ligger på ett snitt under två timmar nu, så snart möter man sig själv i toadörren. Man tycker att plågorna skulle räcka nu, men tydligen skall man ha ännu en sak att oroa sig för. Man borde ju ha snackat med läkaren när man var där nyligen, men ibland är förträngningsfaktorn hög...

För att ta något trevligt för omväxlings skull, så var jag och åt på timråkina med E. Trevligt. Jag bara önskar att man kunde vara i en bättre situation än just nu.

Sju raka! Ja, vad skall man säga. Bästa inledningen på elitserien sedan 3-poängsystemet infördes...

Fredag i morgon. En sak är säker, då skall jag fixa en hel del att pissa ut.

Ps. Jag ber om ursäkt om det varit mycket piss och skit den senare tiden. Men det blir väl så när man är i skick som en 90-åring.

1 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Det där måste du absolut kolla upp!

06 oktober, 2006 09:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida