torsdag, juli 09, 2009

Regn.
Åkte igår ut till Lobben som var gräsänkling. Då vädret inte var det bästa gick vi ner i källaren och kastade pil med Kungen, Frk. M och Elvis. Eder tillgivne hade en bra afton och vann t.o.m en maja efteråt (tärningsspelet, inte rökverket).

Tots att jag var trött som en bäver var jobbet idag ändå kul när jag levererade en 120 000 kronors hetvattentvätt till Midlanda. Hade velat åkt runt mer på området men, men.

När jag efter jobbet var på affären insåg jag att det är otroligt deppigt att handla när man bor ensam. Man känner sig jävligt patetisk av någon anledning.

Nej, nu ska jag äta köttbullar med mos d.v.s. slaktavfall och cellulosa utvunnet ur alger, mums!
Väl vet under gro und.

1 kommentarer:

Blogger Horfidë sa...

Alger ska ju vara nyttigt eller? Håller med om att det är skittråkigt att handla/laga mat när man är ensam. Jag åt mest fryspizza och makaroner på den tiden :P Så du är duktigare än mig...

09 juli, 2009 23:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida