söndag, juli 05, 2009

Vältklass.
Vaknade upp med inget hemma så jag var tvungen att gå ner på stan för att hämta bilen som stod parkerad utanför jobbet. Promenaden var helt OK, men jag hade en gnagande känsla om att bilen skulle vara vandaliserad. När jag vara framme så såg Bettan oskadd ut. Problemet var bara att den låg på sidan. Några roliga jävlar hade vält den, trots att den bara stod tre meter från E4:an. Det var bara att ringa Elvis som kom snabbt som ögat. Under tiden jag väntade på honom var det en drös med folk som var där och fotade (jag höll mig på behörigt avstånd). Rep från C. Olsson, koppla på dragkroken på E:s merca och flong! På alla fyra igen. Backspegeln sned, några småbucklor men inga stora skador, så det var bara att sätta sig i och starta. Fem minuter senare satt man i driven på Mc D. Säga vad man vill men Volvo är fan Volvo.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stackars Bettan! Fan vad förbannad jag skulle ha blivit. Någon måste ju ha sett det, det måste ju ha varit några stycken för att välta henne. Fy fan.

06 juli, 2009 09:07  
Anonymous Anonym sa...

Ja o en annan fick min stulen i fredeags../Cat

07 juli, 2009 12:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida